Halverwege Denver - Reisverslag uit Lander, Verenigde Staten van Familie Langzaam - WaarBenJij.nu Halverwege Denver - Reisverslag uit Lander, Verenigde Staten van Familie Langzaam - WaarBenJij.nu

Halverwege Denver

Blijf op de hoogte en volg Familie

25 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Lander

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, klapper de klapper, ik bevries in mijn bed! Het was vannacht zo koud, ik lag te bibberen in mijn bed, zelfs met extra handdoeken over de sprei (Rob had het niet koud natuurlijk en de kinderen waren ook nog redelijk warm). Dit vind ik echt niet meer leuk. Als ik naar buiten ga, blaas ik stoomwolkjes uit. Ik zie overal mensen in dikke jassen (die wij dus niet bij ons hebben). Als de kinderen tegen half 10 eindelijk onder hun deken vandaan durven te komen, is het nog steeds ijskoud in de camper omdat de zon nog steeds niet boven de hoge bomen uitgekomen is. We hebben niks om ons mee warm te maken behalve nogal vieze groene thee, die ik met moeite weg krijg. Ik moet er niet aan denken dat we hier nog een nacht moeten slapen. De kinderen lachen zich te pletter om mijn geklappertand. Maaike zegt dat haar zweet bevroren is en dat ze dat er met geen schuurspons meer af krijgt.

Als ik opper om vandaag al weg te gaan richting Denver is iedereen het er wel meteen mee eens. De kinderen zijn wel uitgekeken op de stoom en de stank hier en van het idee om een canyon met watervallen te gaan bekijken worden ze (letterlijk) ook niet warm. Het idee dat er in Denver misschien nog tijd is voor een shopping mall vinden ze veel aantrekkelijker!

Rob vindt het gelukkig ook best en daarom besluiten we vandaag maar te vertrekken ondanks dat we nog een reservering voor vannavond hebben op deze camping en dan dus niet weten waar we dan zullen slapen komende nacht. Maar eerst gaan we douchen. Ik heb de douche nog nooit zo heet gezet!

We verlaten Yellowstone via de south entrance en Teton National Park en gaan dan op weg naar Denver. Onderweg zien we een paar grote kuddes bisons. Het schiet niet zo heel erg op omdat je in de nationale parken niet zo hard kunt rijden en we krijgen ook nog oponthoud vanwege wegwerkzaamheden. We komen tot het dorp Lander, ergens in the middel of nowhere in Wyoming. Daar doen we nog een paar boodschappen (de broodnodige yoghurt en hamburgers) en gaan dan naar de McDonalds om op internet een camping te zoeken (en dan kun je net zo goed gelijk een patatje eten). Er blijkt verderop een RV camping te zijn en daar besluiten we dan maar heen te gaan. Het blijkt een hele kleine camping te zijn, direct aan de weg, maar het verkeer is niet zo druk en het uitzicht op de heuvels is erg mooi. We zien een vos lopen en even later een hele kudde reetjes. Onder in het gebouwtje van de receptie is een ruimte met toiletten en douches. Er staat ook een grote bank met een TV. De kinderen vinden de bank helemaal geweldig en liggen er nu al uren te lezen.

Morgen de laatste rit naar Denver. Nog een uurtje of 7 rijden. Als we geluk hebben blijven we precies binnen het aantal mijlen (4500) dat we mogen rijden zonder extra kosten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lander

Familie

Team Langzaam op reis naar Amerika

Actief sinds 19 Juni 2012
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 12365

Voorgaande reizen:

28 Juli 2012 - 28 Augustus 2012

Langzaam gaat naar de VS

Landen bezocht: